Meniu Închide

Anunț retragere acte și completarea fișei de lichidare

Pentru ridicarea actelor din dosarul depus la Facultatea de Transporturi, trebuie să vă prezentați personal la secretariatul Facultății de Transporturi, cu cartea de identitate și să depuneți carnetul și legitimația de student .

Atât pentru studenții care solicită retragerea de la studii cât și pentru studenții exmatriculați, eliberarea documentelor se va face doar în baza fișei de lichidare completată , care atestă că studentul nu are datorii față de universitate.

Fișa de lichidare se transmite către birourile responsabile cu semnarea acesteia de către secretariat.

Studentul exmatriculat va trebui sa transmită copia cărții de identitate și cerere pentru completarea fisei de lichidare către secretariatul facultății pe adresa de email transport@upb.ro.

După completarea fișei de lichidare de către birourile vizate , studentul  va fi anunțat să se prezinte pentru ridicarea documentelor.


Înscriere Modul Psihopedagogic Nivel I

Stimați studenți,

Universitatea  POLITEHNICA București, prin Departamentul de Formare pentru Cariera Didactică şi Ştiinţe Socio Umane, organizează Programul de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică, Nivelul I (inițial ) 30 credite, care se desfășoară pe parcursul primilor trei ani de studiu (anii I – III).

Finalizarea programului de formare psihopedagogică vă oferă dreptul de a ocupa posturi didactice în învăţământul gimnazial și liceal tehnic (clasele IX-X). De asemenea, certificatul de absolvire astfel obţinut reprezintă un avantaj pentru angajarea pe piaţa muncii în cadrul unor firme/companii care valorizează competenţe complementare de tip comunicare, relaţionare, lucru în echipă, training şi mentorat. Mai multe detalii despre program puteți regăsi în broșura atașată.

Parcurgerea de către studenţii POLITEHNICA București a programului de formare psihopedagogică în cadrul ciclului de licenţă este în regim fără taxă.

Cum vă puteți înscrie?

Completați online chestionarul motivațional de selecție (locurile sunt limitate, deadline 4 octombrie 2024) care poate fi accesat la următorul link :

https://forms.gle/kTtWZ5vHrAmy89YE8


Sistemul de taxe de școlarizare în Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, pentru anul universitar 2024-2025 (.pdf)


Anunț repetare pentru anul universitar 2024-2025

Studenții de la programele de licență și masterat care nu vor acumula punctajul minim de promovare după sesiunea de restanțe (27.08-07.09. 2024) pot depune cerere de repetare până cel târziu la data de 16 septembrie 2024.

Studentii anului IV au dreptul la o singura repetare cu taxă pe disciplină, urmând ca din al doilea an repetat,  să achite TAXA  de școlarizare(TS)

Studenţii anului IV care repetă  cu TAXĂ-TS (5000 lei) trebuie sa achite 2500 lei  până la  data de 11 octombrie 2024 iar restul de 2500 lei până cel târziu la 15 ianuarie 2025 .

Taxa pe disciplină se va achita până cel tarziu la 11 octombrie 2024  pentru semestrul I si cel târziu până la 15 ianuarie 2025 pentru disciplinele semestrului II

Taxa pe disciplină  poate fi achitată în contul RO77RNCB0723000506250319 la BCR

Taxa de școlarizare  poate fi achitată în conturile :

RO97BRDE410SV98068754100 la BRD  sau

RO69RNCB0723000506250269 la BCR

Pe chitantă să apara numele studentului, Facultatea de Transporturi si taxa scolarizare/taxa refacere TD 2024-2025

Chitanţa va fi transmisă pe mail la adresa secretarei de an sau pe transport@upb.ro

Cerere repetare an (.docx)


Anunț reînmatriculare pentru anul universitar 2024-2025

Studenții de la programele de licență și masterat care doresc să reia studiile după exmatriculare, pot depune cererea de reînmatriculare, la secretariatul facultății sau pe transport@upb.ro în perioada 1-13 septembrie 2024.

Cererea de reînmatriculare (.docx) va fi însoțită de chitanța de reînmatriculare în valoare de 200 lei.

Taxa de școlarizareTS se poate achita astfel:

-sem I –  până cel tarziu la 11 octombrie 2024;

-sem II-  până cel tarziu la 15 ianuarie 2024

Taxa de reînmatriculare(200 lei) poate fi achitata în contul  RO77RNCB0723000506250319 la BCR iar chitanța va fi atașată cererii de reînmatriculare.

Taxa de școlarizare poate fi achitată în conturile

RO97BRDE410SV98068754100 la BRD  sau

RO69RNCB0723000506250269 la BCR și transmisă pe adresa transport@upb.ro sau depusă la secretariatul facultății.


Anunț transfer pentru anul universitar 2024-2025

Cererea  de transfer se va depune la secretariatul Facultății de Transporturi ,  în dublu exemplar, în perioada 1-16 septembrie 2024, însoțită de situația școlară completă( pentru cei care doresc transferul la Facultatea de Transporturi).

Cerere transfer (.doc)

Cerere transfer in universitate(.doc)


 

Studentii beneficiaza de locuri gratuite in tabere , in limita locurilor repartizate , in functie de rezultatele obtinute la invatatura si de activitatea depusa la diverse manifestari culturale, artistice, stiintifice, sportive sau de voluntariat , exceptie facand cazurile sociale.

Cererile semnate de student, pot fi însoțite de documente justificative care atestă implicarea studentului în activități extracurriculare sau încadrarea studentului în unul din cazurile sociale prevazute la Art. 5 , alin. 1, lit a  din Regulamentul de acordare a taberelor studențești.

Pentru mai multe informatii consultați

Metodologie tabere studentesti 2024 (.pdf)

Cerere tabara iarna 2024 (.pdf)

 

 

 


ANUNȚ SEMNARE CONTRACTE DE STUDII – LICENȚĂ ȘI MASTERAT – OCTOMBRIE 2023

Până la data de 23 octombrie 2023 se desfășoară acțiunea de semnare a contractelor de studiu.

Semnarea contractului de studiu se va face împreună cu cadrul didactic îndrumător de an, conform listei atașate.

Contractul se va semna în dublu exemplar, fizic, la sediul facultății.

Nesemnarea contractului de studiu în termenul stabilit atrage exmatricularea .


ANUNȚ ACHIZIȚIONARE ABONAMENTE METROREX ȘI TICHETE CFR                                    

Studentii anilor II, III si IV licență și II master pot achiziționa abonamente metrorex și bilete CFR în baza legitimației vizate în anul universitar anterior, conform metodologiei afișate.

Studenții anului I licență și I master pot beneficia, după semnarea contractului de studiu, până  la emiterea legitimației de transport de adeverință care să ateste statutul de student.

 

Studenții cu unul sau ambii părinți decedați, proveniți din centre de plasament sau care au fost in plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal , pot obține adeverință pentru reducere 100%, prezentând actele doveditoare la secretariatul facultății.

Norme metodologice (.pdf)


Actualizare date personale

 

Studenții, în special cei de an I licență și anul I master sunt invitați să completeze în contul personal de pe platforma https://www.studenti.pub.ro , IBAN-ul și banca la care au cont, în vederea efectuării de către universitate a diverselor plăți  burse, decontări abonamente stb, premii la concursuri științifice etc.

 



Adeverinta pensie

Pentru eliberarea adeverinţei necesare calculării pensiei, se vor depune la secretariatul facultăţii sau pe adresa de mail transport@upb.ro  următoarele documente: